nu sjönk Blondinbella tyvärr

jag läste BB:s inlägg om rökning där hon bland annat skriver
Citat från BB:s blogg
" Jag skulle aldrig anställa en person i mina företag, under mitt varumärke som röker, jag tycker att det symboliserar en slags svaghet. Jag hatar bilden av en size 0 tjej som lever på vin, cola light och cigg istället för mat. Är man destruktiv mot sig själv med rökning bland annat så syns det direkt, all glans i ansiktet försvinner och det kan inte smink rädda.Jag vill omges av starka coola tjejer som vill leva sunt och tar hand om sig själva!"

1 hon gör Bella&tyra show med tyra som röker, är hon inte anställd??
2 SJÄLVKLART vet alla rökare att det är farligt att röka, men är man inte destruktiv om man dricker alkohol eller äter fett, socker osv, DET är oxå jätte farligt
3 jag känner flera människor som är Starka, sunda och coola även fast dom röker.
4 vet ingen rökare som lever på bara vin cola och cigg, alla behöver mat
skulle kunna fortsätta lista upp mer saker.

Hon har ju nyss släppt en bok som ska få unga tjejer att få bättre självkänsla och nu trycker hon ner alla som röker att dom är patetiska och äckliga och svaga människor. hur många unga tjejer röker inte idag??

ni kan läs hela själv på www. blondinbella.se



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0