Söndag

ja då var det slutet på den härlig ledighet, vi har njutit till max dessa dagar.
I fredags så började jag och douglas och stor städa på morgonen han va otroligt duktig blev himla imponerad, sen hade vi bara köket kvar med ett ton disk la disken i blöt och satte igång diskmaskinen sen satte vi oss och åt lunch då frågar Douglas "varför är det vatten på golvet?" när jag kollar så forsar det ut vatten från diskmaskinen HJÄLP!!
stänga av diskmaskinen och fram med alla badhanddukar vi kunde hitta, sen fick diskmaskinen lägga sig i badkaret och tappas ut på vatten, det ända jag kunde tänka va FAN!! har inte planerat med några extra utgifter denna månad men vad ska man göra, nu står det den ny bra diskmaskin i köket som fungerar och inte spottar ut vatten.

Igår var vi ute på sommarstugan hela dagen och njöt av solens värmande strålar, fick lite gjort oxå bytte vatten i dammen så nu kan fåglarna plaska där i rent vatten, gjorde mat oxå fransk potatissallad och grillad fläsfile med tsatziki som jag gjorde själv det är mkt godare än att köpa färdig.

idag blir det Kalas för mig och Douglas och Älskling ska spela match vinner dom så är dom med i slutspelet, hoppas det går bra för grabbarna, blir första matchen som jag inte är med på men har sett till att det kommer andra som kan heja på!

P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0