Torsdag och ledig

god morgon, härligt med hela 4 dagar ledigt, har mkt saker att göra och för lite tid så nu ska jag försöka komma ikapp med det så man slipper hålla på på vardagar när man är trött.

Idag så ska jag iväg och fixa naglarna och göra lite ärenden, beroende på hur vädret är får vi se vad vi hittar på.
igår efter jobbet tog jag en sväng i liljeholmens galleria men jag kunde inte hitta en enda sak som föll mig i smaken plus att det var jätte mkt folk som man stod och trängdes i varje affär, jag blev bara irriterad så tror att jag ska kolla på nätet och beställa där så länge man vet vilken storlek man har så är det okey.

nu så blir det lite mer kaffe och mys farmför tvn med douglas.


P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0