nu jäklar händer det grejer

fullt uppbokad fram till jul känns det som mitt första mål är att hjälpa mamma och flytta hon kollade på en lägenhet idag och det gillade hon jätte mkt, dock är inflyttning 1 dec ca 2 veckor tills dess kan ju säga att hon hade panik i rösten när jag sa att det är 2 veckor tills dess.

så helgen blir att åka dit med flyttkartonger och börja röja, ska försöka få henne att slänga så mkt som möjligt och då pratar jag möbler, när jag sa till mamma att försök göra dig av med lite saker nu när du flyttar så svarade hon jo jag ska nog slänga lite t-shirt och några tröjor, Gah!

Nu väntar jag på att mina handlerare ska bli godkännda så vi kan gå kurs och sen äntligen får jag sätta mig och köra kan ju säga att det kliar i fötterna vi bara ha körkortet nu helst.

Sen håller jag på med en lite hemlis oxå kommer med tiden att avslöja vad det är men tills dess så sug på vitt och vackert;P


P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0