vilken härlig helg det har varit...

lördagen så var hela familjen på spelmässan i kista, även jag hittade nåt roligt där ska sätta upp då önskelistan ps3 move det är som sing star men man dansar otroligt kul.
Idag blevv det ut till spånga och åka skridskor bra motion men eftersom jag är bambi på hal is så tog jag det lugnt men jag har blivit mkt bättre sen förra året.

nu så väntar jag på att min lilla älskling ska bli klar i badkaret så jag kan få ta ett varm lånt härlig bad mina muskler säger att dom behöver det efter dagen aktivitet ahahha.

snart är det jul, den första advent får man börja spela julmusik här hemma den lagen jag jag gjort upp, älskling fasar redan nu för julen, förra året var vi i thailand så då slapp han julmusik dygnet runt.


P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0