då har vi gått in i vintertid då

god morgon inatt gick vi in i vinetertid vilket att är lika konstigt när man vakna för man vet inte vad kl är riktigt.
igår så var jag och fixade naglarna alltid lika skönt att ha fräscha naglar, sen ordnade vi en liten halloween fest hemma hos oss mest för att douglas ville det, barnen tycket det var jätte kul och vi dansade och hade oss sen blev kl så mkt att det var dax att sussa.

Nu är killarna på sport skolan och jag får avnjuta min kopp kaffe i lugn och ro, det är lyx.
ska snart klä på mig för det är ju bandy match för älskling idag, får se om vi orkar ta oss till Ikea ida känns som en dum ide för det är söndag efter löning och det regnar ut, alla kommer vara på ikea!

jag shoppade ett par as sköna skor igår oxå det är kilklack på dom vilket jag älskar så mkt lättare att gå i och det känns stabilare.



nej det får vara allt för denna gång, ska försöka skriva lite oftare:P


P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0