jag saknar dig...

Ja det gör jag, när jag tänker tillbaks på alla minnen när vi var små, när vi skolkade från skolan och va i lilla skogen och lekte, när jag sov över hos dig och du i sömnen slog mig med sälis, när vi var och pallade äpplen, lekte hos din mormor på vinden, kommer du ihåg hur mkt vi skrattade åt flygande flop? hahaha
Kojan som vi tog över och bröt oss in i, när vi åt pizza på Jonny & Tores, badade när det var svin kallt i vattnet och la oss på marken för att värma oss.
Vi har gjort mkt roliga och helt tokiga saker som man bara kan skratta åt nu.

Minnerna är många och kommer bli flera, spelar ingen roll att du bor på andra sidan jorden, det gör bara det ännu roligare när vi ses ännu mer att prata om, kan det bli det?

så länge jag vet att du är lycklig och din familj mår bra så är jag glad, saknar dig!

P&K

Kommentarer
Postat av: Marie-Louise

ÅÅÅ så himla fint skrivet, jag kommer ihåg alla era hyss :) alla sova över partyn som jag gjorde med middag och fångarna på fortet och spökstund i källaren och mycket mer. För mig är det så härligt att ha fått se er växa upp och fortfarande följa med er in i framtiden. Så länge du är lycklig och mår bra så är även jag glad. Ta hand om dig.

Många pussar och kramar Mamma Marie-Louise

2010-10-22 @ 21:36:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0