Lördag igen

puhh vilken dag, jag har inte alls varit i form vaknade vid 10 och åt frukost sen va jag tvungen att gå och lägga mig igen helt slut av att bara ätit frukost, fick världens huvudvärk så sov en stund till vaknade vi kl 13 och kände mig inte ett dugg bättre trots alvedon och sömn, vet inte om det är nån förkylning som är pågång eller vad det är som händer.

Douglas kom gråtandes från sitt rum och sa att han hade ont i sitt öra, min son kan säga att han har ont nånstans och thats it, men när han gråter vet jag att det gör riktigt ont, ringde till vårdcentralen och fick tid direkt och självklar har han öroninflamation lider med honom vet hur ont det gör har ju under min barndom haft säker 300 öroninflamationer när den ena var klar så kom det en ny usch!

Dom har ju slutat att ge barn under 13 år antibiotika mot öroninflamationer, men läkaren sa att blir det värre och alvedonen inte hjälper så kom in igen man ska ju inte gå och ha ont.
Hoppas det självläker och inte blir värre, nu ska vi vila lite och bara bli friska ska inte lyft ett finger i lägenheten idag, hahah lär ju funger i typ 10 min sen så står jag fixar med tvätten eller nåt.


P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0