Lördag

God morgon inatt har jag verkligen sovit gott tror jag har sovit riktigt djupt.

Idag på shemat stod det:
* träning
* kalas
* sommarstugan

blir lite ändrade planer då kalaset har blivit inställt för födelsedagsbarnet har jätte hög feber, Douglas blev lite ledsen men jag berättade att det blir kalas nästa helg ist och att då är han nog frisk.

Det blir att städa ist och sen träna och efter det blir det sommar stugan, douglas kommer hålla sig sysselsatt efter som Älskling hämtade ner hen hel Ikea kasse med lego.
På tal om Ikea så måste jag dit snart listan över saker börjar bli lång, ska bara hitta tid för att ta mig dit.

Som ni säkert såg i inlägget innan så ser douglas ut som han har varit i värsta slagsmålet, så är det inte han och kompisarna lekte kull på dagis och Douglas skulle ta en genväg och springa över bänken ist för runt den.

Nån genväg blev det inte då han missar ett steg och ramlar ner för bänken, slår i pannan och får världens bula och skrapar näsan.
När jag kommer till dagis så sitter han inne med personalen som försöker få honom att ha kylpåse på bulan men det har inte han tålamod till, frågar efter 10 sek är det klart nu:D Douglas förklararför mig vad som hänt så låter det så här:

Vi lekte kull och jag skulle ta en genväg över bänken så ramlade jag, det gjorde lite ont men jag blev inte "kullad" iaf! bra va?!
Det ser inte ut som det gör jätte ont men han säger nästan aldrig att han har ont.

nu blir det kaffe i solen och termometern står på 3 plus i skuggan, nu är hösten här!

P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0