Äntligen Fredag!!

ska bli skönt att avsluta denna vecka då den inte har varit den bästa men försöker att vara positiv ändå det finns alltid dom som har det värre.
Idag är Älskling ledig och såg fram mot en skön sovmorgon, kan ju säga att den tanke kan han ju släppa då douglas kom upp och hostar som en säl stackarn, jag gillar inte höst och vinter för då får douglas så mkt problem med sin förkylningsastma och ta sån tid varje gång för honom att bli frisk.

Helgens Schema ser ut så här men kommer nog ändras med tanke på douglas allmäntillstånd:

Lördag: Kalas På tyresö på dagen och på kvällen Bowling med Erika och gänget
Söndag: Sport skola på dagen och Middag på kvällen medsvärfar.

tror inte att vi kommer kunna göra allt om Douglas låter som han gör inte det att han smittar men han orkar inte hålla igång Förkylningsastman tar all energi får min älskade son.

Vi kom in på en disskution igår på jobbet om att ha barn eller inte, jag respekterar att folk inte vill ha barn men att säga att man blir bunden och låst med barn stämmer inte, man kan göra samma saker när man har barn som om man inte har det.
Jag kan inte se ett liv utan Douglas, han är mitt allt och jag skulle göra vad som helst för honom.

P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0