måndagen avklarad

go kväll tänkte passa på och blogga lite nu när douglas är nybadad och tittar på sitt program innan det är dax för sängen.

I lördags var det inflyttningfest hos Liza det bjöds på god mat och starka cosmo :P mkt tjej snack och falsk sång till spotify men kul hade vi och många skratt blev det, senare blev det dax att röra sig ut dom flesta drog ner till Restaurang och Pub Bollmora, jag Anna och Anzo drog in och gjorde stan osäker landade på Hotellet där Stoffe var Dj och drag var det verkligen må jag säga.
Vi dansade och drack Champange och njöt av våran utekväll när fötterna var trötta och Hotellet stängde så kände jag att det var dax att rör mig hemåt, dom andra drog vidare till Solidaritet.





Söndagen så var det dax för första gången på Sport skolan för Douglas kl 9.00 jag stannade hemma och fräschade till mig efter min kväll ute, när Sport skolan var slut så åkte vi till Älskligs Bandy match och hejade på där, efter det så blev det luch och hem för en powernap och lite pyssel hemma.
eftermiddagen så bar det av till Ekerö för en söndags middag.

Det var min helg i korta drag, måndagen har inte varit den bästa på jobbet verkar inte som att kunderna gillar måndagar dom är så himla otrevliga mot lilla mig:D

Det är en ny dag imorgon och nya kunder så det är bara att ge järnet då!

nu är det natti natti


P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0