regnig onsdag

god morgon utanför fönstret faller regnet ner, det är nog det vädret som kommer vara tills det blir vinter.

igår så gick det segt på jobbet, jag måste verkligen sälja mer med tanke på att på fredag är dagis stängt och jag kommer vara hemma då så jag har bara idag och imorgon att sätta min budget, jag gillar inte att komma under den men det är ju inte hela världen men det är ju lönen som påverkas då.

I dubai så köpte jag vitaminer till Douglas som ser ut om gelegodis och måste säga att det är himla lätt att få honom och äta dom en varje dag och han tycker det är gott oxå.

nu ska jag få lite kaffe i kroppen och fixa iordning mig och ge mig ut i regnet, ha en bra dag och efter regn kommer solsken men det kan dröja.


P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0