solen lyser och det är redan Onsdag

go morgon tänkt va mkt lite sol kan göra jag känner mig pigg och utvilad, har nästan glömt den otroligt dåliga dagen på jobbet igår men inget man kan göra nåt åt nu men jag kan http://publishme.se/403602/entries/article/94704870/?pub=1se till att denna dag bilr bättre!

Efter jobbet så ska jag äntligen fixa mina naglar har inte gjort det på 6 veckor :S ska bli skönt att få snygga och fräscha naglar igen, tror att jag kör på samma lite ljusrosa över hela nageln men nån liten dekoration kanske jag ska ha vi får se.



Älskling var lite nere igår så jag köpte 10 röda roser till honom för att muntra upp lite, killar får inte blommor det är bara tjejer varför är det så?? alla blir väl glada av att får blommor lite spontant, när gav du din kille blommor sist?


P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0