Torsdag!

Härligt att det redan är torsdag, denna vecka har dagarna gått jätte långsamt, hoppas att denna dag kan gå lite snabbare.

När jag äntligen kom hem igår (massor av problem på både gröna och röda linjen) så slängde jag in korven i ugnen och drog ut och sprang, kände inte för att springa igår för jag var så trött och ville hellre lägga mig i soffa men jag kom ut och sprang vilket var skönt kändes som jag fick lite energi, när jag kom hem så hade Älskling gjordt potatismos och korven var klar.

Sen så slappade jag i soffa efter en härlig dusch.
Helgen är fullspäckad med saker att göra som innebär att träffa mkt folk och umgås nåt som man inte kan göra för mkt :)
lite mer kaffe så att man vaknar.



P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0