blir bara en liten kortis

go kväll
livet rullar på, känns som timmarna på jobbet går långsamt men efter kl halv fem då minsann gå tiden yber snabbt hinner inte alls med det som jag planerat.

Älskling är bort rest så i några dar har det bara varit doggster och jag, det är härligt men efter ett tag så kommer saknaden.
vad har hänt då hmmm... idag så hämtade världens bästa faster Erika douglas på dagis så jag kunde åka raka vägen hem till henne sen och fixa naglarna
Hon är oroligt duktig och jag är alltid nöjd när jag går därifrån, nästan varje gång så kommer jag dit och beskriver lite hur jag vill ha naglarna och hon lyckas att få dom som min bild i huvudet ser ut det är fantastiskt, sen finns det gånger som jag inte har en anning om hur jag vill ha naglarna men det blir super ändå.

På lördag bär det av till Uppsala, ska kika på ett band som vi kanske ska ha till bröllopet, tror att dom kommer vara gymt duktiga har hört några låtar och jag gillar det!

ohh jag just det min födelsedag har jag nästan glömt, den kommer ju nästa lördag, känns på nåt sätt annorlunda att fylla 25 vet inte varför, tror inte det kommer vara så annorlunda än att vara 24 men vi får se vad som händer.
Nej nu känns det som jag kommer börja svamla om massa saker så nu säger jag god natt!



P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0