nu är det helg igen

ska börja med att be om ursäkt för super dålig uppdatering men har så mkt att göra hela tiden så när jag väl är klar så orkar jag inte sätta mig och skriva.

hmm vart ska jag börja, jo igår så när jag hämtade douglas på dagis så sa personalen att dom misstänker att han kanske kan ha springmask, japp iväg till apoteket köpa medecin och hem och sanera hemma, vi tog medecin allihop eftersom hon på apoteket sa att även fast man inte känner nån symtom så kan man ha det ändå, så alla fick varsin dos och tvättmaskinen rullar för fulla muggar och katten blev tvungen att bada oxå.

Igår kväll var jag ute och svängde mina lurviga, blev väldigt spontant och oplanerat men det gjorde inget, vi röjde järnet i vip vip rummet (finns tydligen fler där ) men det var ett helsike att ta sig in och ut genom alla vakter när man skulle typ ut och röka eller så var tvungna att passera tre stopp med vakter innan vi väl va inne, men kul hade vi!

vaknade idag av att douglas säger mamma "kolla vad prickig jag är" sagt och gjort han har hela kroppen full av utslag, min första tanke va ''' vafan räcker det inte med den där äckelmasken?!?"






visst har han utslag minssan, nässelutslag av medecinen, klira gör det oxå men han är glad skit endå!


Ja just det jag har varit och slingat håret idag oxå, inte en dag för tidigt så nu är man vår fräsch i knoppen oxå


håret från sidan sett


och uppe på huvudet

ja jag vet att det är typ världen sämsta kvalitet på bilderna men jag hittar inte laddaren till min kamera så då får det bli mobilen och den e som sagt inte så bra, men jag fyller ju år snart så man kanske ska sätta upp en Iphone 4 på önskelistan...

Nej det få va allt för denna gång


P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0