stress är väl vad man kan säga om denna helg

god kväll
jag undrade ju vad lördagen skulle bjuda på... jo det blev att skjussa mamma til Sös och hämta molle, inte riktigt vad jag hade tänkt mig,  mamma har en spricka i höften och haft det ett tag nu och den gör ondare så nu pallade hon inte mer men tro inte att sjukhuset vill göra nåt åt det inte utan det ska läka av sig själv! men det har det ju inte gjort och det gör ont, dom anser att det inte är akut nog för att man ska gå in och göra något åt det men om hon skulle ramla och sen åka in då skulle det vara akut, förstår mig inte på sjukvården.

Pengar kan få en att bli hur stressad som helst, tänker inte ens börja förklara varför jag är stressad men kan ju säga att pepngar handlar det om.

känner mig ganska så bitter på det mesta nu, vi har ju det hära skiten med deklarationen oxå, riktigt skitgöra om jag ska vara ärlig!
nu ska jag ta ett bad och hoppas att all bitterhet försvinner.


P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0