undrar vad denna dag kommer att bjuda på

god morgon, ja jag vet att kl är 12 och det inte är morgon men jag har fått mig en rejäl sovmorgon vilket är underbart.
sitter med min kaffe och lyssnar på en låt som jag hörde igår när vi satt i blien och den var helt fantastisk började direkt att rycka i mina ben, dags att ta en helg snart och gå ut och dansa känns som det var ett tag sen.



vädret är inte så kul grått och en strima av sol kommer då och då men det är varmt ca 10 plus grader, skulle kunna ta en sväng ner till parken med douglas kanske men det är väldigt blött för det regnade ordentligt inatt.

nu behöver jag påfyllning på min kaffe kopp.

PS Söker efter min försvunna vän som bor i dubai och aldrig är vid datorn och inte uppdaterar sin blogg, om du läser detta så vill jag bara säga att jag saknar er och hoppas allt är bra med er.




P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0