lite bilder från vår härliga resa

Min kille han är ingen badkruka inte



Posa lite snyggt


en manet hittade vi oxå


Våra underbara barn


I Marina mall

Leker för fullt


Klädde ut oss på My favorit thing


En Ninja!


Åka bil gjorde dom oxå


Åkte lite karuseller..

ser lite rädd ut här men han tyckte den var kul...


Bygger gör dom jämt i dubai

Marina, så fint där


varje kväll var vi tok trötta


Cool kille den där Douglas...


Mitt fantastiska gäng


På väg upp till Burj Khalifa, bara 828 meter upp i luften


Högt upp var det...


Så här modig var douglas själv gick jag och strök mig mot väggen


Ute och äter


Även jag kom med på kort...


Saknar er så mkt!


Barnen hade kul med "Bubbels"....


och Angelica med:D





det får räcka med bilder har ca 150 till men nu ska jag mysa ner mig i soffan och kolla på DH


P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0