Måndag

japp då var det måndag kväll, tycker helgen och den här måndagen bara flög förbi.

I helgen har jag fåt mkt gjort, i lördags var jag hos mamma och hjälpte henne, sen på kvällen var vi och kollade på en lokal, den blir jätte bra, stor och till bra pris.
Söndagen bjöd på kalas hos Douglas dagis kompis det var trevligt och sen var den dagen oxå över.

har så mkt att göra just nu att all min tid som jag inte spenderar på jobbet går åt att planera ringa och boka olika saker det är roligt men tar oxå på energin, ska försöka lugna ner mig lite men samtidigt så tycker jag det är så roligt att se bitarna falla på plats.

Nu ska jag och douglas gå och sova så man orkar med dagen imorgon, uppdateringen kommer inte vara den bästa framöver men när jag känner att jag har tid så skriver jag en rad eller två.


P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0