nu minnsan går tiden snabbt

god morgon har inte haft så mkt tid att blogga men livet flyter på och vi med den, vad har hänt då??
i måndags va Douglas på bvc för 5 års kontroll och det gick bra han fick sin vaccin spruta oxå
sköterskan sa : Du kan få lite ont i armen och feber efter sprutan, då utbrister Douglas: är du knäpp eller?!?!  jag har ju redan ont i armen, du har ju stuckit mig i den med en spruta! hahaha

Igår så var jag över till Erika och hon fixade mina naglar så nu är jag fin om dom igen, även om hon inte blev 100% nöjd så är jag jätte nöjd över dom och tycer att hon gjorde ett jätte bra jobb, hon är inte färdig utbildad än men snart är hon och hon är duktig och nogrran på det hon gör och det är väldigt viktigt.

nu så behöver jag lite mera kaffe och sen dax att slänga sig ut till bussen.


P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0