Onsdag

god morgon!
Inatt har jag äntligen lyckats sova så där djupt och skönt så u känner jag mig hyffsat pigg.
Igår så tog jag en promenad till solariet och det var underbart men värme och ljus, sen så promenerade jag vidar och handlade lite för att sen promenera hemåt igen, skönt att röra lite på sig fast kunde har varit lite varmare hade 15 minus och motvind hela vägen.

Får se vad denna dag bjuder på, ska till Erika efter jobbet och fixa min nagel som jag tjongade till igår, självaste nageln höll men gelen har lossnat vilket gör att jag fastnar i allt.
Nu blir det lite kaffe och sen en dusch.
Vad tycks om den nya designen, tur att man har vänner som kan hjälpa en när man inte förstår hur man ska göra.

bjuder på en ego bild

P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0