Äntligen Fredag!!

Denna vecka har varit oändlig! jag har varit så trött varje morgon och dagarna och verkligen krypit förbi.
Nu är det helg man kan sova hur länge man vill och oxå peta in en tupplur under dagen helt underbart!
Jag måste nog säga att jag är bäst på att sova, kan vakna på en lördag kl 10 och vara uppe i 3 timmar sen gå och sova 2 timmar igen och sen sova för natten ca kl 23, ja nåt ska man väl vara bra på :P

Ska försöka att ta det lite lugnt i helgen så man är utvilad till nästa vecka, för att vara så trött när man vaknar som jag varit är ej okey.

Imorgon har jag iaf bokat tid för att slinga håret, har ju växt nåt otroligt kan till och med sätta upp det i en tinimini tofs nu :D

jahap det var typ de tror jag lite tråkigt men det hinner inte hända så mkt när man jobbar, och jag vill inte bli en sån där blogg som varje dag berättar vad jag har ätit elller vad jag har haft förkläder på mig osv, det finns tillräklig med såna bloggar

nu väntar badkaret på mig skön avslutning på veckan.

P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0