då va det måndag igen

god morgon känns nästan som att veckorna bara består av av måndagar och fredagar allt där i mellan går så snabbt, denna helg försvann snabbare än jag han blinka men det har varit en bra helg fyltt med mkt skratt och trevligt umgänge så jag klagar inte.

i Fredags så hade vi Älsklings syster över på besök blev mkt prat och skratt och vi körde PS3 singstar+dance vilket fick mig att hamna i värdlens skrattattak, skrattade så mkt att jag låg på golvet med kramp i magen och tårarna bara sprutade på mig.

I Lördags var det dags för Douglas kalas för hans dagis kompisar och det var väldigt lyckat, dom röjde runt på Andys Lekland och smaskade på en god gräddtårta

Isöndag var det ännu ett kalas fast för Douglas farbröder som fyllde 6 & 8 år, åt god smörgås tårta och fikade med Hallontårta.

Nu ska jag gå och göra varm Oboy till Douglas för idag är det miniutflykt dom ska gå och åka skjärtlapp.


P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0