jahapp.. å va den helgen över

det otroligt vad tiden går fort när det är helg, hinner ingenting av det som jag önskar att jag skulle hinna.
Igår var vi och kalasade sen drog vi hem och powernapade, konstigt nog kunde jag inte somna, jag som annars inte alls har några problem med det.

runt 21 drog vi iväg till festen och där röjdes det på bra må jag säga, det var lagom i baren inte för mkt och inte för lite så att det är tråkigt men när kl började närma sig 5.30 kände jag att jag va trött och kroppen började göra ont hade ju stått upp sen kl 22.
vi var väl hemma runt 7 på morgonen, hann knappt nudda kudden innan jag sov.

Jag vaknade kvart i 11 idag och var så kaffe sugen så jag släppade mig upp, drack ett par koppar kaffe sen drog jag iväg till Bröllopsmässan i Nacka, den var grymt bra dom hade lite av allt, jag var nöjd.

Nu ska jag kolla på lite serier och äta thaisoppa sen blir det natti natti tror jag :D


P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0