Nej nu får det räcka...

med snö, det är helt sjukt mkt snö nu och plogbilarna hinner inte ens med.
det är omöjligt att komma fram och stackars den som har en tid och passa, nej nu ska jag snacka med vädergudarna och säga att låt inte det komma mera snö eller blörja töa bort det hela och låt det bli en lång härlig vår ist.

Idag så var vi och rensade mammas källarföråd i gamla lägenheten och hämtade tvätt maskinen, nu är vi helt klara där så skönt.
Imorgon så blir det släcktkalas för douglas och lördagen bjuder på en trip till min morfar o mormor, jag hoppas att vädret är bättre än idag för är det så här så åker vi inte det förstår mormor o morfar oxå.

nu ska jag lägga mig i ett varmt bad och slappna av, har skottat så mkt snö idag så det gör ont i hela kroppen.



P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0