tandläkaren igår tandläkaren idag, roligare kan man nog ha...

god morgon igår efter jobbet så var det dax för en undersökning hos tandis, var ju ett år sen jag var där så det va på tiden, inge hål i tänderna, skönt! men min visdomstand den sista jag har kvar har växt så himla konstigt och jag  frågade hur det var med den när den skulle dras ut, efter fotografering och efter att han tryckt på tanden så konstaterade han att den måste ut rätt omgående den ligger nämligen nära en nerv som går till huvudet och när han tryckte på den så smällde det till i mitt huvud, nu förstår jag varför jag haft ont i huvudet vissa dagar när jag vaknar jag har sovit på den sidan som jag har tanden på och där av huvudvärken.

tiden som jag hade och välja på var kl 20.10 igår nepp måste ladda mentalt för sånt här, 19.10 idag eller om ca en och en halv månad så länge pallar jag inte vänta och sån huvudvärk så det får bli idag.
Hoppas att jag inte svullnar och har så ont som förra gången men då drog jag ju ut 2 st.
så snälla håll tummarna för mig.


P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0