jahapp då är de lödrdag då

god morgon om jag nu kan sära det har varit tok svettig i natt för det har varit typ 28 grader men mulet och lite regn och INTE blåst nånting.

Igår blev det en sväng in till stan och lunchade med min älskling, sen blev det att shoppa kostym till festen ikväll, jag kommer vara sååå fin så!

Hittade ett par jätte skönt linne shorts på gina oxå bom är så där slappa och sladdriga vilket är jätte skönt nu när vädret är som det är, hoppas att solen vil komma fram oxå.

Idag blir det Ikea med Erika och Diddi, utan barn, yeahh! Sen ska vi hem och Erika ska få sminka mig jag tor aldrig jag har haft så mkt smink som jag kommer att ha ikväll, ska ta lite bilder så ni får se, åhh just det måste ladda kameran tur att jag kom på det.
Nu vill min hjärna ha sitt svarta guld så den kan börja fungera: D


P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0