nu är jag trött i mössan....

go kväll
igår blev det grönan och som vanligt var det sjukt kul, den nya berg- och-dalbanan twister var en blandning av ren skräck och skratt tror hela grönan hörde när jag åkte ska jag vara ärlig så var det hemskt men jag kommer att åka den igen.
idag började dagen tidigt mrd handledar kurs, det gick bra så nu väntar jag bara på tillståndet så ska jag ut och köra.
efter det blev det hem och äta lite lunch och ta en tupplur, har sedan dess suttit och sytt för att gå dukarna klara nu är det inte mmt kvar.
Älskilng lagade middag så jag fick sy och gud så gott det blev eller vad sägs om det här
och till varmrätt blev det lövbiff med klyftpotatis och hemmagjord aioli mums!
så nu är jag mätt och trött,ska försöka hålla mig vaken till filmen men jag kan inte lova nåt
P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0