semester va det va???

god morgon
har sovit sjukt dåligt inatt börjad redan på kvällen med andnöds attack fick knappt nån luft, sjuk läskigt, det lugnade sig lite och jag försökte att sova men då började det om igen vågade inte riktig somna men runt kl 3 inatt fick jag somna, så några timmar fick man iaf.

semester är svårt att tror att jag har, har nästa alltid nåt att göra är det inte bröllopet så är det lägenheten eller nåt annat, idag så har jag lovat att vi ska åka till stranden och inte göra massa annat, min lill kille har ju sommarlov och då ska man ju ta det lugnt och njuta nåt som jag inte verkar ha förstått.

Nu håller vi tummarna för att jag får min surfplatta idag har varit utan dator så länge nu, har ju haft älsklings dator men det är ju inte samma sak, vill ju ha min egna:D

nu ska vi packa iordning strand väskan och ge oss iväg, ha en härlig dag!


P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0