Torsdag

go kväll
här är det full fart som vanligt, idag vaknade vi kl 9 och insåg att det var tomt på frukost fronten så det blev att knalla ner till Coop forum och väl där blev det storhandling, kan ju säag är det nån tid på dagen man ska handla så är det ju ca halv tio på morgonen.

Hemma så tog vi en rejäl frukost och sen började vi storstäda och röja, det är ju så tråkigt men sååå skönt när det är gjort.
Stranden tyckte vi var förtjänta av efter våran stora insats i lägenheten, blev ca 2,5 timmar med sol och bad.

När sommaren kommer så kommer oxå fötterna fram och det är dom ju inte vana vid, iaf inte mina dom ser ut som sju svåra år efter ha varit på stranden eller trampat runt i sandaler.
Nu har jag gjort ett fot bad och filat fossingarna sen smetade jag på mkt Nivea och dragit på en plastpåse och över det en strumpa med andra ord en fotinpackning så ska dom få va tills imorgon, då hoppas jag dom är mjuka och fina.

Klockan tickar på och min lilla prins ligger och snarkar på soffan, min stora prins har en lång bilfärd framför sig Oslo-Stockholm, själv ska jag njuta av en kopp kaffe på min fläcktande balkong, natti natti




P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0