oj då här har ingen skrivit på länge...

God morgon
semestern börja snart bara några dar kvar att jobba, vet inte vem som är gladast över att gå på semester jag eller douglas... han vill inte gå upp på morgonen

Solen är tillbaks och jag älskar det, självklart skulle jag hellre ligga på stranden och ta ett och annat dopp i vattnet ist för att jobba men man får tyvärr inga pengar för det, men om nån hittar ett sånt jobb så hojta till:P

vad har annars hänt? nja inte mkt var upp hos morfar och mormor i lördags och firade mormor som nu är 80 år ung.
jag måste ju bara säga att det skönaste plagget när det är varmt ute är ju shortsdressen den är inte så jätte snygg men så underbart skön!

på lördag blir det fest, maskerad fest, själv ska jag vara Cleopatra kommer bli hur grymt som helst, nu behöver min hjärna lite mer kaffe sen of to work!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0