Söndag

god morgon idag är det lite molnigt och bara 18 grader ute inge väder för att sola i men det har jag ju gjort i tre dar nu så en liten pause är väl bra.
igår så åkte jag douglas och erika och hennes barn och badade i trekants sjön, jag började med att doppa mig och ja det var kallt men efter det var det helt okey för jag var så himla varm av att sitta i solen så det var lite svalkande efter ett par timmar bad så drog vi hem till oss och grillade och det var grymt gott jag hade längtat efter grillad sparris och det fick jag.

det var en jätte skön dag och det var ett trött gäng som somnade igår, vet inte riktigt vad denna dag bjuder på men det lär man få se.

P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0