underbara lediga dagar

go morgon
är är mega förkyld och försöker att bota den med lite sol och kaffe, att  bara sitta på balkongen och ta det lugnt, det gav inte mkt resultat igår är fortfarande förkyld men jag prova idag igen;D

igår så blev det oxå lite zumba, kör ju 2 ggr i veckan och vill verkligen inte bryta min planering för en dum förkylning men jag körde väldigt lugnt.

idag blir det som sagt balkongen och sen kanske en sväng till ikea. hoppas att att john kan rädda sakerna på min dator, sen blir det nog att köpa en ny det finns tydligen inget hopp för dator det har jag fått reda på av tre st datorkunniga.

det får bli det för idag tyvärr harjag inga bilder att lägga in.

P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0