ännu en dag med vab

god morgon trodde jag skulle få jobba idag för älskling har jobbat över flera dagar så att han skulle ta ut en ledig dag idag och vara hemma med douglas men som vanlig blir det inte som man har planerat, dom har så mkt att göra på hans jobb så det funkade inte att han var ledig idag.

Igår va en lugn dag för douglas han var stationerad i soffan och somnade av och till, jag därimot  klättrade på väggarna redan kl 10 så det blev att putsa fönster byta gardiner och 2 st tvättmaskiner blev tvättade sen blev det lunch och vi kollade på film tills det var dax igen för "sälen" att slumra då fixade jag med deklarationen och diskade.

Deklarationen är ju värsta skit göra, var så arg på den och det blev bara fel hela tiden, men till slut så fick jag till den och nu är det klart, skönt att ha det gjort.

vad händer annars då... hmm inte mkt, det är svinkallt på natten och varmt på dagen, kanske kan hinna med att sitta på balkongen en liten stund idag.


håller på och kollar på en stuga som vi kan hyra på gotland i sommar men ingen större framgång där, är ju ganska sent ute semester veckorna är redan upptagna men det är bara att hålla tummarna att det dyker upp nåt.

det får bli allt för denna gång, sälen behöver få lite alvedon och ta sin puff så han kan bli frisk snart.




P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0