jaha då blir det att vabba idag då..

god morgon, hoppas ni sovit gott, själv har jag knappt fått en blund.
Douglas har fått sin förkylningsasma och hosta nåt fruktansvärt som en säl, den berömda säl hostan.
Han har inte haft det under hela vintern så jag börjad tro att den hade försvunnit men inte det inte, nu verkar det vara värre än värst han är helt utslagen, kan förstå det, man kan ju inte sova så bra om man ligger och hostar så som han gjorde inatt.

Idag blir det att ta det lugnt dricka te och kanske ett varmt bad för honom, det är bra med ångan från badet det har jag lärt mig genom åren, sen blir det att puffa honom 5 ggr om dagen.

Det var länge sen jag vabbade för tidigare har det ju alltid varit svante som har varit hemma med honom men eftersom han började nytt jobb förra veckan så blir det min tur nu, lite mer kaffe så man håller sig vaken.



så här mysigt hade killarna förra gången douglas var sjuk



P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0