just nu händer det inte mkt roligt...

livet är ganska så enformigt men på nåt sätt gillar jag det, tycker det är skönt att veta vad som ska göras under en viss tid.

Dagarna blir ganska så tråkiga kan vissa tycka men det skiter jag i det är ju mitt liv, right!

ex. vakna, dricka kaffe, göra frukost åt Douglas, duscha, klä på sig gå och jobba
hem från jobbet, planera lite medans man lagar mat, äta umgås med familjen, lägga douglas, träna, duscha, sova.
Det låter tråkigt men resultatet av det blir ett bröllop en härlig familj och en Alexandra i bättre form.


Kan ju tillägga att jag har otroligt ont i överkroppen då jag körde ett pass med 4 olika övningar för armarna och 3 olika övningar för magen, det är nästan så jag inte kan lyft kaffe koppen, men jag klagar inte vet att jag är i tok dålig form och att jag har träningsvärk betyder att det är på väg åt rätt håll.


P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0