kanske uppdatera lite...

go kväll är så mätt har varit och ätit tacos buffe med familjen Scarpa och mina killar, nu orkar jag inte ta mig ur min fåtölj :D
innan vi drog till taco buffen så fixade Erika mina naglar och dena gång gav jag henne fria händer, vet ju att hon är sjukt duktig och kan ju säga att det blev såå sjukt snyggt! Ska slänga in en blid så ni får se, men då måste jag resa på mig och det får bli senare när maten sjunkit lite.
LIte senare..


Vad har annars hänt då? jag douglas har varit sjuk, magsjuk... jag trodde igår att jag oxå hade åkt på det men det var nog bara dålig kinamat och skyhög feber, men idag så var det borta och man kunde bege sig till jobbet, börjar ju klättra på väggarna av att vara hemma.

Nicole Scherzinger shit där snackar vi en snygg kropp och en bra röst oxå, men kolla kroppen i videon!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0