Söndag

god morgon idag är det inte lika fint väder som igår, då var det sol och klar blå himmel och ganska varmt.
Igår så blev det en dag för mig själv killarna var på bio och såg Trassel, jag tog en promenad i motvind till Liljeholmen och handlade lite saker sånt där tråkigt som mat och städ saker men hittade oxå ett par fina snekers till ett bra pris så dom fick oxå följa med hem.

Hemma så drog jag igång värsta stor städningen med härlig musik så blir det mkt roligare, vet inte vart ifrån jag fick kraft att städa så mkt men skönt är det att ha det gjort.
När killarna kom hem så blev det finsk korvsoppa mums va gott det är så enkelt att göra.

Idag så är det bandy match ska snart promenera dit och heja på killarna och klaga lite på dom att dom gör fel osv.
nu så blir det frukost och det bjuds på Jordgubbs smootie med Frökusar på dom blir det ost och kalkon, bra start på morgonen.

Bröllops planeringarna är i full fart nu är dom största bitarna på plats, nästa steg är inbjudnings korten men det tar bara en kväll att fixa dom, är så glad över att ha personer i min närhet som hjälper till när min kunskap inte räcker till, det där med datorer är inte min grej men det finns ju som sagt andra som kan det.



P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0