Onsdags Mys

go kväll
Halva veckan har gått och det måste man väl fira på nåt sätt, Jag och Douglas tog och gick o åt pizza efter dagis det var populärt, jisses vad han har börjat äta mkt jag är helt chockad , han smällde i sig en pizza själv! min lilla kille börjar bli stor det är nog bara jag som inte (vill) förstå det, jag vill ha den lilla killen kvar som är beroende av sin mamma och inte en tonåring som om ett par år tycker man är pinsamm och inte förstår nåt, nej vill ha min miniman kvar kan man önska sig det i typ julklapp att han inte ska växa mer??


Jsg har ju förut skrivit om Adelé, kan nog inte säga det för mkt hon har en fantastisk röst som verkligen berör mig, gilla det lite hesa i hennes röst men hon har oxå en sån klar stämma att man ryser
den här låten är väldigt skör men jag äälskar den, tror nog att dom flesta kan känna igen sig i texten att vara olyckigt förälskad.



god natt alla fina


P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0