gammalt inlägg som aldrig blev publicerat, bättre sent än aldrig

Go kväll

har inte hänt så mkt på den senaste tiden, jobbar mkt på bröllopet så att allt ska bli bra, men har oxå haft min födelsedag att planera, på lördag så blir det lunch för släkten ute på sommarstugan, sen på kvällen så blir det middag och drinkar på thaibåten med vänner, var ganska så sent ut med inbjudningarna men vi blir några stycken iaf och jag känner på mig att kvällen kommer bli super kul.
skulle gärna vilja ha en person med på lördag men jag får hålla mig tills hon kommer till sverige i sommar, miss u much.

annars då.. jo jag har blivit smått förvirrad och glömmer saker hela tiden, vet inte vart mitt headset till mobilen har tagit vägen samma sak gäller laddaren till kameran, skulle ju vara himla bra att ha med kameran på lördag, känns som jag har letat överallt men kan inte hitta dom nånstans.

HAHAH ja just det måste berätta en kul grej, förra veckan när älskling var bort rest så hade jag och douglas gått och lagt oss för natten och helt plötsligt vaknar jag upp sittandes i vardagsrummet i min fåtölj ätandes ur mitt påskägg som jag hade lagt i köket hahaha jag skrattade mkt åt det dagen efter men det var ganska obehagligt att vakna upp på ett annat ställe än där man hade lagt sig.

Jag har alltid gått i sömnen men vissa perioder är det mer och andra inget alls, sen får man inte glömma att jag är grymt duktig att prata i sömnen oxå och det låter som att jag är klarvaken när jag gör det :P


nej nu ska jag ha mig en kkopp kaffe och koll
Trackback
RSS 2.0