Äntligen!

God morgon
förra torsdagen så fick douglas jätte hög feber inget konstigt med det det kan småbarn få.
när febern sen höll sig på 40-41 grader i flera dagar började jag bli lite orolig på lördagen blev ett besök hos doktorn där konstatreade dom att han hade mega halsfluss som doktorn sa:D pencelin belv det och doktorn sa att redan imorgon borde han må bättre, skönt tänkte jag.

söndagen gick och febern höll i sig, måndagen kom och febern började sjunka med hjälp av alvedon och ipren nu är det på rätt väg men tji fick vi måndag kväll va febern skyhög igen, på tisdagen så tycke jag att nu får det vara nog för jag märkte att han börjar bli slö och inte betede sig som han brukar när han är sjuk, ringde til Vc och fick svaret att det är fullt prova närakuten ikväll, det gjorde vi och där konstaterade dom att det behövs ett starckare pencelin för att det ska funka.

Nu har han gått på den nya medecinen och jag har fått tillbaks min lillkille!
annars har det inte hänt så mkt har ju varit sjukskötersa i flera dygn och inte fått mkt sömn men vad gör man inte för sitt barn.


det får bli det för denna gången, har mkt smaskigt att berätta men tror jag håller det för mig själv då det finns folk man inte kan lita på tyvärr


P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0