gokväll

hej hopp snack om att jag är trött nu när vardagen har börjat, men man kommer in i rutinerna snart men det är likadant varje gång.
Måste säga att jag är så grymt nöjd med min nya telefon den är fantastisk sen har mannen visat mig att jag kan ha spotify i mobilen så nu är det jag och mobilen 24/7 haha.
ska erkänna att jag rå diggar amanda fondells låt all this way, har svårt med henne som person det lilla man har sett men sjunga kan hon det är en sak som är säker.
nu är douglas bowling kalas bokat och klart, tror han kommer vara grym på bowlingen, ja jag har tjuvtränat lite med honom hihi.
nej nu måste jag ta och sova är så tröött att jag ser dubbelt
P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0