Full fart denna helg

tjolahopp då va det helg igen.

denna helg blir fullspäckad precis som dom andra, idag vet jag inte riktigt hur jag har planerat... först ska jag ta tag i lägenheten som jag har blundat för hela veckan behövs saneras i köket, monser högen av tvätt ska besegras, nu har jag beväpnat mig med allt som behövs så den fighten ser jag fram emot.
sen blir det lite action i form av bio i Heron har ett möte med Mikael Persbrant som Hmilton.
när mötet är avslutat så ska intag av föda avverkas sen hem svida om och ladda upp för att jobba festvåning från 21 till 05 efter det blir det några timmars sömn och sen börjar söndagen då är det inplanerat med fotbolls träning följt av 2 km loppis i Aspudden.

Tr jag kommer vara mer trött efter helgen än efter en veckas arbete hahah vet inte om jag ska skratt eller gråta men det som inte tar dö på dig gör dig starkare visst är det så man säger???

Ja just det måste erkänna jag har fastnat för, håll i er nu, Justin Bieber!! trodde aldrig att jag skulle lägga upp en låt av honom i min blogg men nu kommer den.

 

 
 
 
Nej nu måste jag gå och tygla dammråtterna som börjar att håna mig när jag bara sitt här vid datorn.
Ha en fab helg så hörs vi 
P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0